Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Sunday, January 24, 2010

Adsense

Salah satu cara percuma untuk anda ceburi dalam bidang internet adalah adsense.Adsense adalah percuma.Apply adsense memangla sukar sekarang.Sekarang saya akan share rahsia yang mudah nak apply adsense.Antara caranya adalah:

1.Apply melalui flixya dan docstoc.pastikan anda menggunakan emel baru khas untuk adsense nie.Pastikan anda beritahu anda tiada akaun adsense lagi.

2.kalau cara diatas tidak boleh, anda boleh menggunakan blogspot sebagai platform untuk daftar adsense.Tapi cara ini memerlukan masa yang agak lama sebelum anda daftar adsense.Anda boleh post artikel setiap hari selama seminggu.Itu anggaran minimum untuk register adsense.Kalau nak lagi ok, blog anda hendaklah berusia 6 bulan.Baru la senang nak approve adsense.Cuba la mane yang ok..Mana tahu lulus..

Adsense mempunyai pelbagai cabang dan antaranya adsense for content, adsense for domain, adsense for search dan adsense for feed.Untuk post kali ni saya akan berkongsi cara bagaimana hendak setup adsense for domain secara percuma.

1.Anda perlu register disini..Tapi sebelum itu pastikan anda mempunyai akaun adsense terlebih dahulu.
2.Baca manual disini.

Seterusnya bahagian promosi.Masing2 mungkin mempunyai masalah untuk promosi adsense.Saya akan terangkan simple step dan mungkin anda paham cara ini..

1.promosi melalui youtube.cara ini memang mudah.apa yang perlu anda lakukan adalah download video2 yang tengah hot sekarang ini.Sebagai contoh sekarang video Anugerah Juara Lagu baru2 ini..video ini tengah hot masa ini.Ambil peluang ini download video ini pakai keepvid.com atau pakai Internet Download Manager .Setelah download anda perlu edit video ini dan letakkan link afd anda.Sudah siap terus upload balik dalam youtube.Kemudian kita lihat traffic datang mencurah2 ke website afd anda..mudah kan?

2.cara mudah yang lain ada..tapi nak tahu teknik anda perlu melalui personal coaching dari saya.income minimum 5-10usd sehari...ingin tahu sila ym saya gunstyer_03

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism