Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Friday, January 29, 2010

Nuffnang Dot Com

Hari nie tak banyak beza dengan sebelumnya..cuma hari ini aku melakukan seuatu yang baru..aku register nuffnang.com dan tak tau la mcm mana nuffnang ni berkerja.Aku biasa menggunakan adsense dan ini merupakan percubaan aku dalam nuffnang.Sekarang kene mula mencari teknik macam mana nak buat duit cepat dengan adsense.

Seperti adsense kalau nak duit cepat senang jer formula nya..TRAFFIC + USAHA = Asyuk.Aku rasa sama je kot kalau teknik ni digunakan dalam nuffnang.oklah cukup la setakat nie..mata da ngantok sangat nie...

Share it Please

Mohd Khairulddin

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

3 comments:

  1. nak lagi cepat, rerajin blogwalking..

    ReplyDelete
  2. pakdin register dalam nuffnang tu sbg ape yerk?...blogger/advertiser?

    ReplyDelete

Popular Minggu Ini

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism