Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Saturday, February 6, 2010

Mencari Pekerja Part Time

Beralih kepada tajuk diatas, aku ingin mencari pekerja sambilan dalam bidang internet.Ini salah satu peluang anda memperolehi wang tambahan sambil2 online.Betul ini bukan tipuan..tapi memang betul.Ahaks..aku nak menggaji pekerja.Aku hanya perlukan seorang yang betul2 layak menjadi pekerja aku.Kerja mudah sahaja.Dalam sehari x sampai la 12 jam kerja.Dalam 2-3 jam ajer.Kerja yang mudah iaitu submit blog post aku dalam satu source yang akan diberikan nanti.


Perkerja:
Mesti mendapatkan traffic minima 2000 visitor sehari(sumber traffic akan diberitahu kelak)
Kalau visitor melebihi 5000 sehari anda akan diberikan bonus (RM100)
Submit link post yang aku buat.
Jikalau trafik post kurang 1000 visitor sehari anda akan mendapat separuh sahaja elaun anda.
Elaun Sebulan:RM50(boleh dirunding lagi)
Jika aku berjaya mendapatkan 2k ke atas dari blog ini, anda layak menerima insiatif tambahan sebanyak RM200.
Percubaan sebulan.Jika prestasi memberangsangkan diteruskan selama setahun.
Sebulan anda mampu mendapat RM 350.
Perlu rajin

Jadual kerja akan diberikan kelak.
Sesiapa yang berminat boleh ym aku..gunstyer_03

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

1 comments:

  1. wah sy berminat la nak buat duit part time ni sbb ni lah saja peluang untuk sy menambah pendapatan buat masa skrg ni....so leh ye give me a chance...tq...

    ReplyDelete

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism