Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Sunday, October 2, 2011

Usahawan Cenderahati Diperlukan

Bagi mereka yang ingin memulakan perniagaan cetak, saya rasa anda telah temui saya cara yang paling mudah, modal rendah dan boleh dilakukan secara part time.Saya mengajak semua orang untuk menyertai model perniagaan yang amat mudah.Saya pasti semua orang boleh melakukan perniaagaan ini.Selain itu anda boleh menyertai bisnes ini secara online walaupun tidak mempunyai kedai.Cukup hanya dengan menggunakan kedai online.MUDAH!!

Mesin Cetak Serbaguna 6-in-1 Heat Press merupakan Penyelesaian Berkos Rendah bagi anda yang ingin memulakan Perniagaan Cetakan T-shirt & Cenderahati secara Part-Time atau Full-Time samada di Rumah, Kedai, Kiosk, Karnival, Ekspo, Pejabat, Sekolah, Kolej, Universiti mahupun secara Online!

Didatangkan dengan fungsi kawalan digital untuk masa dan suhu serta tekanan yang boleh dilaras. Ia juga dilengkapi dengan kompenan seperti Heat Press bersaiz 14 inci x 16 inci dan Mug Press, Cap Press & Plate Press.

Dengan Mesin Cetak Serbaguna 6-in-1 Heat Press ini anda boleh memulakan perniagaan cetakan tshirt & cenderahati serta merta. Ia merupakan perniagaan yang tidak tepu dan peluang masih terbuka luas untuk sesiapa sahaja. Anda boleh mencetak t-shirt dan cenderahati di ruang kerja anda dengan selesa dan apabila selesai anda boleh terus menyimpannya!

Jika terdapat organisasi lain menempah lain-lain produk seperti pinggan, mousepad, jigsaw puzzle, topi dengan kuantiti yang lebih banyak setiap bulan, tidak termasuk dengan tempahan dari pelanggan persendirian untuk hadiah sempena Majlis Perkahwinan, Majlis Perpisahan, Harijadi, Hari Guru, Hari Sukan, Hari kekasih, Hari Ibu, Hari Bapa, dan banyak lagi..

                                                              Nilai Keseluruhan

RM2,980
Penjimatan SEHINGGA RM1,220



Klik Butang Tempahan di ATAS Untuk Mendapatkannya!

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism