Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Friday, January 29, 2010

Apa Perlu Ada Untuk Menjalankan Bisnes Internet


Kembali lagi dengan tajuk bisnes online..Kali nie aku nak mengutarakan benda apa yang paling penting dalam bisnes online nie..iaitu sistem pembayaran online.Kalau xde mende ni memang payah la hidup kite sebagai bisnesman online..

Macam aku..yang paling penting ada sistem payment online..mcm paypal..memang satu keperluan yang penting .sekarang ni banyak urusan menggunakan paypal..Sila register satu disini..


Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Seterusnya maybank2u.com.my...ni memang paling penting dalam hidup aku..kalau dak memang susah..setiap kali orang da buat pembayaran terpaksa la aku menapak ke bank..kan susah tu..nasib baik sekarang nie maybank dah memudahkan urusan seharian kita.Dengan ini bisnes kita menjadi lebih produktif dan efektif...

Melalui 2 benda ni lah...hari ni aku da mendapat duit rm160...hanya dari laptop buruk ku...ahaks..joom buat benda nie sekarang...

Share it Please

Mohd Khairulddin

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Popular Minggu Ini

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism