Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Wednesday, February 3, 2010

Pili Ajaib??

Pasti korang tertanya apakah benda ni..boleh tergantung macam tu jer...heheh...aku mula2 pon tertanya2 macam mana benda ni boleh tergantung??Cuba korang pikir macam mana benda ni boleh jadi macam ini...Memang menarik buat macam ni kat depan halaman korang..Mesti ramai pelawat datang ke rumah anda.Jom kita tengok pili ajaib ni..Korang kalau ada skill boleh la buat..Mai jenguk sebentar...


Share it Please

Mohd Khairulddin

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

4 comments:

  1. ahahhaha.. kelaka je tgk gmba neh..

    tp tau.. gmba tipu.. kan? kan? kan? :D

    ReplyDelete
  2. dah taw dah...kat tmpat kuar air 2...ader tiang...hahhahaha

    ReplyDelete
  3. ala..tgh2 air tu ada tiang or besi yg support...banyak dah tempat buat benda mcm nie

    ReplyDelete

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism