Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Wednesday, February 3, 2010

Salah satu trafik percuma ke blog anda!

Kali ini saya ingin berkongsi secara percuma bagaimana ingin memperolehi traffik datang mencurah2 ke blog anda.Anda semua sedia maklum sekarang ni penggunaan facebook sudah semakin meluas.Rata-rata menggunakan facebook sebagai medium utama untuk bertemu dengan kawan2 masing.Facebook sudah berkembang pesat dari tahun ke tahun.Hari ni pengguna malaysia mencatat penggunaan yang tinggi berbanding friendster dan myspace.

Sekarang saya ingin berkongsi cara mendapatkan trafik percuma ke website anda..Pertama sekali adalah anda perlu membuka akaun facebook.Untuk memperolehi trafik yang banyak, anda memerlukan ramai kawan dalam facebook anda..untuk mendapatkan ramai kawan anda perlu daptakan disini.Sini ada list user yang ingin menjadi kawan anda..Dapatkan disini.. Cara untuk add user ada dalam aplikasi itu.

Selepas itu anda boleh join mana2 group besar yang mempunyai ahli lebih dari 200000..dan post sebarang komen pada group tersebut..anda juga boleh post sebagai contoh 'add me now'..lebih kurang macam itu la..terpulang kepada kreativiti masing2 untuk menarik orang masuk ke facebook kita.

Apabila da selesai semua langkah di atas dan mempunyai user friend yang ramai baru la kita mengorak langkah mendapatkan trafik masuk ke dalam blog kita..
Sebagai contoh lihat dalam facebook aku nie..user friend da melebihi 2k..http://www.facebook.com/extramoney009 ..Caranya senang sahaja apabila membuat post baru dalam blog, serta merta postkan url post blog anda ke dalam facebook.Mudah!

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism