Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Wednesday, February 10, 2010

Refererx Ver 5 Bakal Dilancarkan!

Tidak lama refererx bakal melancarkan versi 5.Memang best pasal aku da try ver 5 ni..memang syok bagi yang pemalas macam aku..Hari ni aku da try versi 5 nie..tunggu besok keputusan nya besok..aku akan bagitau resultnya disini...Apa Itu Software RefererX?

Software RefererX adalah sejenis software yang bekerja untuk melawat beribu-ribu website dan memberitahu website tersebut yang ianya datang dari sesuatu link website/URL tertentu.

Secara teknikalnya link website/URL ini dikenali sebagai “referer”. Pemilik dan pengunjung website-website yang dilawati tersebut akan dapat melihat “referer” ini melalui log lawatan/traffik atau log “recent referers/visit” yang terletak di website tersebut (sekiranya ada, contoh feedjit.com).

Jadi, dengan menggantikan “referer” ini kepada link affiliate/URL anda, secara tidak langsung ia akan bertindak sebagai satu medium promosi yang amat berkesan bagi memasarkan sama ada website anda sendiri,produk CPA (Clickbooth, Maxbounty), produk affiliate (Clickbank, Amazon, CJ), Website Adsense dan sebagainya.

Anda hanya perlu sasarkan lawatan RefererX ini ke website yang berkaitan dengan niche URL anda, dan lawat seberapa kerap yang mungkin bagi memastikan link yang anda promosikan itu tadi, dapat dilihat dengan lebih jelas. Hasilnya, banyaklah pengunjung akan klik link URL anda dan seterusnya akan dibawa terus ke link yang anda promosikan itu.


Apa Kelebihan Software RefererX ni?

Dengan menggunakan RefererX anda boleh:

1. Buat duit dengan mudah dengan menjual barangan/perkhidmatan affiliate di Internet

2. Buat duit dengan mudah melalui pengiklanan AdSense

3. Menarik beribu-ribu pengunjung ke website anda dengan amat mudah

4. Membuat kerja-kerja pemasaran di Internet dengan cepat, mudah dan efektif

5. Membuat iklan percuma di beribu-ribu tempat, sebanyak mana yang anda mahu (seperti PPC percuma)

6. Meningkatkan backlink ke website anda dengan cepat dan mudah

7. Meningkatkan kedudukan website anda di search engine (SERP)

8. Menaikkan Alexa ranking website anda

Ni versi refererx 5.



Esok aku akan resultnya disini.Amat sesuai untuk orang yang buat duit dengan adsense, nuffnang pon sesuai.Dari erti kata lain refererx ni macam PPC percuma...ahaks..try memang syok..

Dan yang paling penting UPDATE SEUMUR HIDUP.Dapatkan Software Ini.Klik Banner Dibawah

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism