Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Friday, July 26, 2013

Teknik baling bola bowling dengan betul

Memandangkan admin peminat setia bowling, admin akan share cara yang mudah boleh di ikut bolehkan anda strike.Cara baling bola bowling terbahagi kepada 2 iaitu cara baling bola bowling spin atau cara baling bola bowling hook dan cara baling bola bowling straight.

Amaran keras:Permukaan tempat baling boling agak licin ,anda dikehendaki berhati-hati semasa membaling bola dan admin sarankan ketikan bermain janganlah memakai cincin dan  jika tidak akan jadi seperti dibawah ini.

Bola bowling
Jika ikut kaedah yang betul pasti akan strike.Cara sebenar bukan main baling sahaja tapi ada langkah-langkah yang perlu dikutkan dan yang paling pasti, bola boling hendaklah di pegang dengan betul supaya bola boling tersebut jatuh di lane yang ditetapkan bukan di belakang.Ini memang banyak terjadi pada pemain baru bermain bola boling.Sekarang admin akan share kan gambar dibawah dan mana tahu sedikit membantu anda dalam membetulkan posisi bermain boling.


Ini adalah garisan yang perlu anda ikuti.


Yang ini pulak struktur badan ketika baling bola boling dengan betul




Bagi yang ingin membeli bola boling, harga bola boling di malaysia pada tahun 2013 adalah sekitar RM200 untuk bola straight dan dari RM500 ke atas untuk bola boling hook.Jenama yang biasa adalah dari Hammer dan Brunswick.Jika anda inginkan bola boling yang murah boleh dapatkan dari website mudah.my dan kebanyakkan menjual sebab ingin beli bola boling baru disebabkan bola boling lama tidak sesuai dengan mereka dan anda  boleh dapatkan harga yang paling murah.

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism