Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Monday, August 5, 2013

Cara pakai dan gayakan dress labuh

Dress labuh memang sesuai untuk digayakan ketika musim panas. Ia mampu memberikan ketenangan kepada si pemakai dan sangat senang untuk digayakan. Ramai yang menyangka dress labuh hanya sesuai untuk individu yang bertubuh tinggi namun dress labuh bukanlah hanya pilihan untuk perempuan tinggi sahaja, ia masih boleh digayakan oleh semua perempuan tanpa mengira bentuk badan. 
cara pakai dress labuh

Mari kita lihat tips untuk menggayakan dress labuh ini dengan pelbagai gaya. 

Gaya "Bohemian"
Gaya "Bohemian" dimaksudkan dengan gaya individual, romantik dan berjiwa bebas. Jika anda bertubuh genit, gayakan dress labuh bercorak kecil dengan pilihan warna yang gelap. Warna gelap mampu memberi ilusi tinggi dan langsing. Untuk melengkapkan gaya tersebut, pakailah sandal rata dan padankannya dengan gelang dan cermin mata. 

Bergaya "Rock" dan kasual
Untuk mendapatkan gaya 'rock' atau kasual, padankan dress labuh anda dengan jaket kulit hitam. Jaket denim juga mampu menghasilkan gaya yang sama sekiranya dress labuh itu mengikut bentuk tubuh. Dress labuh berfabrik jersi sangat sesuai jika digayakan dengan jaket dan but. 

Dress berbelah
Dress berbelah akan menonjolkan kaki anda yang seksi jika dipadankan dengan but rata di malam hari. Gaya ini boleh dikenakan sepanjang hari jika dikenakan dengan jaket kulit. 

Gaya 'minimal'
Tiada cacat celanya jika anda tampil santai dalam mengenakan dress labuh. Namun, anda perlu pandai bereksperimen dengan warna, tekstur dan jenis dress tersebut. Tampil dengan gaya monokrom adalah salah satu cara untuk tampil santai tetapi tetap anggun dan bergaya. 

Gaya sewaktu makan malam
Sama seperti 'minimal', makan malam anda seharusnya kelihatan ringkas namun menyerlah. Ia harus diserlahkan dengan pemakaian aksesori seperti anting-anting dan clutch yang sesuai. Gincu merah juga boleh menyerlahkan keseksian anda dalam temujanji makan malam anda. 

Santai hujung minggu 
Bersantai bersama rakan-rakan waktu petang di hujung minggu memang menggembirakan. Pilihan yang sesuai untuk keluar bersantai dengan rakan-rakan semestinya dress labuh. Dress jalur beserta sandal dan topi akan membuatkan anda kelihatan hebat sewaktu santai. Untuk kelihatan lebih kemas, ikat rambut anda dengan gaya ekor kuda.

Incoming terms:
  • dress labuh muslimah
  • dress labuh murah
  • dress labuh cantik
  • dress labuh untuk dinner
  • dress labuh dinner
  • dress muslimah
  • dress labuh 2013
  • dress labuh saiz besar

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism