Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Tuesday, August 6, 2013

Review Wiki Robot Software Untuk Top Ranking Dalam Google

Pada umumnya, setiap blogger memerlukan trafik yang tinggi dalam blog atau website masing2.Pelbagai teknik digunakan dan masih belum ditemui cara yang paling power.Antara teknik yang digunakan untuk mendapatkan trafik adalah melalui beriklan secara berbayar atau secara SEO.Biar saya terangkan apa iklan berbayar dan SEO.Iklan berbayar adalah seperti adword, facebook ads ataupun iklan di website orang lain dengan membayar kepada admin tersebut.SEO adalah search engine optimization iaitu traffik yang diperolehi dari google , yahoo atau laman pencari yang lain.Teknik SEO lagi bagus dari teknik iklan berbayar kerana tidak perlu berbayar dan fresh organic traffic.

Cara trafik SEO adalah sepeti berikut:

1.Setiap link blog yang telah dibuat hendaklah di fetch di

2.Melalui backlink di setiap blog yang mempunyai ruangan comment, dan semasa membuat komen pastikan komen berbentuk komen positif dan bukannya SPAM dan semasa komen hendaklah tinggalkan link blog / website yang telah anda buat.Saya nasihatkan anda membuat komen di ruangan comment luv sahaja sebab ruangan seperti ini mempunyai ruangan untuk masukkan link blog/website serta kita boleh pilih link  blog/ website yang mana boleh di masukkan dalam ruangan komen tersebut.Jika kurang pasti cuba masukkan komen diruangan komen dibawah.

3.Melalui SOFTWARE BACKLINK WIKI ROBOT.Cara ini yang paling senang untuk membuat backlink kerana ia adalah secara automatik dan anda lakukan hanya 4 klik sahaja.Cara ini sahaja telah digunakan oleh ramai marketer dan blogger untuk memastikan blog /video berada di Top Ranking.


Backlink yang WIKI ROBOT memang EXCELLENT sebab kerja SEO ini memang susah memerlukan tahap kesabaran yang tinggi.Jika anda inginkan kesenangan anda boleh gunakan SOFTWARE WIKI ROBOT ini.Pasti kerja-kerja akan menjadi senang.

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism