Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Tuesday, February 9, 2010

Cara pantas untuk mengindex dan traffic blog

Sekarang ini pelbagai cara untuk digunakan bersama dan semakin mudah.Sekarang saya nak berkongsi rahsia.Uhh dengar jer rahsia semua pasti nak tahu.Aku ini suka berkongsi rahsia.Topik kali ini berkaitan dengan blog jugak.Nak memantapkan blog saudara saudari di dalam search engine seperti google , yahoo, msn dan lain2 lagi.Aku nyatakan yang famous sahaja.Teknik yang digunakan pakai oleh aku ini amat mudah sekali.Apa yang perlu adalah masukkan blog url anda dan klik publish.Senang tak?Secara automatik kita mendapat backlink percuma.

1.Layari http://www.megafoo.com/free-links/ dan letak url website/blog/artikel anda

2.tekan "build links". Megafoo akan menggunakan 42 tagged links untuk memberi backlink kepada website anda.




3.Anda akan mendapatkan report backlink dari website ini

dan ini

4.Selepas anda klik pada button build link anda akan dapat paparan seperti dibawah..

5.Selepas itu anda akan menerima report backlink2 yang telah dibina.Cth blog aku..
http://www.megafoo.com/web/blogpakdin.blogspot.com

Nantikan fresh traffic anda masuk ke website anda..Semoga berjaya...

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism