Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Monday, February 8, 2010

Tak Sangka Entry Aku Antara Yang Popular


Ahaks..aku tak sangka pulak entry aku antara yang popular..ok jugak kalau aku menjadi penulis nie..Disini apa yang aku dapat simpulkan bahawa post yang kita buat tidak perlu la meleret2..Ahaks..macam pandai lak aku..tapi apa yang aku dapat lihat adalah blogger banyak meminati sesuatu yang menarik...Aku nak terangkan panjang lebar mesti korang x paham.So apa lagi tengok la gambar dibawah.Anda sendiri dapat menilai keberkesanan post tersebut.
Macam aku buat post berkenaan traffik.Sekarang nie semua blogger memerlukan traffik ke blog masing2.Masing2 amat memerlukan info ini..So buatla post yang berkesan dan bukannyer syok sendiri.

Meh tengok entry post aku yang popular semalam..
http://blogpakdin.blogspot.com/2010/02/referer-x-membantu-jana-trafik-dan-wang.html










Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

3 comments:

  1. nice blog! sy follow blog ni..
    sy harap awk follow sy juga.. ;-)

    sy nk kongsi rahsia bagaimana sy boleh tingkatkan follower dan trafik ke blog sy dlm masa yg singkat dengan bantuan SISTEM BLOG AUTO FOLLOW YANG HEBAT!!

    ReplyDelete
  2. Tahniah pakdin. Nak jadi mcm pakdin gak nih.

    ReplyDelete

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism