Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Sunday, February 7, 2010

Fahrin beri tempoh tujuh hari kepada Linda Onn


Fahrin beri tempoh tujuh hari kepada Linda Onn
25/01/2010 2:06pm

Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED

SERI KEMBANGAN 25 Jan. - Pelakon dan pengacara, Fahrin Ahmad melalui peguamnya Tengku Naufal Tengku Mansor memberi tempoh seminggu kepada Linda Onn supaya memohon maaf secara terbuka berhubung kenyataannya di dua buah akhbar yang dilihat sebagai memfitnah Fahrin.

Menurut Tengku Naufal dari Tetuan Tengku Naufal & Co., notis tuntutan agar Linda berbuat demikian telah diserahkan pada 22 Januari lalu.

Selain memohon maaf secara terbuka, Linda turut dituntut agar menarik semula kenyataan yang telah dibuatnya dan kedua-dua tuntutan itu perlu disiarkan di akhbar khususnya dua akhbar berkenaan.

Linda juga dituntut supaya mengeluarkan surat akujanji bertulis untuk tidak lagi mengulangi perbuatannya yang memburukkan imej Fahrin.

Kata Tengku Naufal, Fahrin turut menuntut ganti rugi dan kos atas kenyataan Linda tersebut.

“Tempoh tujuh hari diberikan kepada Linda untuk berbuat demikian. Seandainya tiada apa-apa tindakan daripada Linda, pihak kami akan mengeluarkan writ saman, Isnin ini,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Linda dalam sebuah akhbar mendakwa Fahrin pernah mengasarinya sewaktu mereka bercinta serta menuduhnya panas baran serta ‘cepat naik tangan’. – Utusan
............................

Share it Please

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

Copyright @ 2013 Blog Info. Designed by Templateism